سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


ریکی استارکز و اکشن اندرتی مقابل جریکو و گویوارا باختند

داربی الین کمربند تی ان تی را در برابر بودی متیو نگه داشت

جنگل بوی و هوک مقابل متهاردی و اتان پیج برنده شدند

براین کیج مقابل براین دنیلسون باخت

تونی استورم مقابل روبی سوهو شکست خورد

بریسکو مقابل جی لتال برد


 


نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت15:22---8 بهمن 1401
سلام داداش مهدی من علی هستم
اگر خواستی میتونم پی پر ویو رو پوشش بدم چون زنده میخوام ببینم رویداد رو
مدرسه هم مشکل پیش نمیاد چون ظهری هستم
پاسخ: خوب فعلا نتایج کوتاه رمبل رو بزن تا ببینم چند مرده حلاجی داداش. رمبل اونت حساسی هست. باید نتایج کاملش رو خودم بنویسم


یاشار
ساعت18:39---7 بهمن 1401
بله حتما می کنم چرا که نه کپی می کنم ببخشید نمی تونم کمکت کنم.
فقط من خواستم امروز بیام تو پنل لوکس بلاگ ولی بهم اجازه نداد
منم با لوکس مشکل دارم.تازه لوکس رایانه می خواد منم با رایانه فقط می تونم روزی یک بار بیام تو سایت .
پاسخ: بله میفهمم. مشکلی نیست. مثل پارسال جدا جدا فعالیت میکنیم. من لینجا و شما اونجا. کپی پیست مشکل رو حل میکنه


یاشار
ساعت17:44---7 بهمن 1401
داداش پست اسمکدان رو زدم،مثل همیشه نتایج با تو
متاسفانه منابع باز نشد اخبار رو بزنم
پاسخ: رزبلاگ ارتقای سیستم داده. همین باعث شده تا سیستم من و و بعضیها دیگه باهاش سازگار نباشه گمونم باید کوچ کنیم به لوکس بلاگ


یاشار
ساعت18:33---6 بهمن 1401
سلام
نتایج رامبل رو خودت می زنی؟
علی می خواد زنده بزنه(ولی من فکر نکنم بتونه بزنه چون مدرسه ها برقراره
منم اگه مدارس حضوری باشه نمی تونم بزنم
پاسخ: بله رمبل رو همنیجا پوشش میدم. شما اگر تونستی کپی پیست کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 6 بهمن 1401برچسب:, توسط شایان

اسلایدر